Zomerse clubrit over Flakkee
Onder ideale omstandigheden vertrokken we met een groep van 11 fietsers voor een prachtige zaterdagrit. Met een temperatuur van rond de 30 graden en slechts een lichte bries was het heerlijk fietsweer.
Een bijzonder moment bij de start was de komst van Wim P., die zijn nieuwe blauwe Cannondale presenteerde. Uiteraard wensen we hem veel veilige en plezierige kilometers toe met zijn nieuwe fiets.
Onder leiding van Mitch zette de groep koers richting de Krammer. De route voerde ons over de mooie, rustige wegen van Goeree-Overflakkee, waar we volop konden genieten van het fraaie landschap en de zomerse omstandigheden.
In Middelharnis werd een welverdiende tussenstop gemaakt bij een pompstation, waar de bidons werden bijgevuld en iedereen kon genieten van een verfrissend drankje. Dat was geen overbodige luxe met deze tropische temperaturen.
Na de pauze werd de rit hervat voor de laatste, warme kilometers. Uiteindelijk arriveerden we met 98 kilometer op de teller weer op de Markt. Daar werd de geslaagde rit gezamenlijk afgesloten op het terras, waar nog gezellig werd nagepraat.
Een mooie afsluiting van een prachtige zaterdag en opnieuw een geslaagde clubrit! 🚴♂️☀️



